Vedenkestävät FeelFree laukut ja reput

Facebook

Valmistajat

Collector

Toimitusehdot

TUOTTEIDEN TILAAMINEN

Tilaa tuotteet valitsemalla haluamasi tuote ostoskoriin. Sinulle avautuu ostoskorinäkymä, jossa voit vielä muokata tuotteen määrää, kokoa ja muita valittavana olevia ominaisuuksia. Muutosten jälkeen tulee painaa ”päivitä ostoskori” linkkiä, jolloin muutokset astuvat voimaan. Voit valita, jatkatko vielä ostoksia, vai siirrytkö tekemään tilauksen ja maksamaan.

Suoritettuasi maksun ja vahvistettuasi tilauksen, näet ruudulla tilausnumerosi ja saat tilausvahvistuksen myös sähköpostiisi. Tarkista tilausvahvistuksessa olevien tietojen oikeellisuus. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Tallenna tilausvahvistuksesi ja tilausnumerosi. Ilmoitamme sinulle sähköpostitse kun tilauksesi on lähetetty.

 

TOIMITUSAIKA

Pyrimme toimittamaan tilaukset mahdollisimman pian. Toimitusaika siitä, kun olet saanut vahvistuksen että tilauksesi on lähtenyt, on noin 1-3 arkipäivää. Esimerkiksi postin automaatteihin ja postitoimipaikkaan tilaukset kulkeutuu noin 3 arkipäivän sisällä.

 

TILAUKSEN MAKSAMINEN

Voit joko rekisteröityä asiakkaaksemme. Rekisteröitymisen etuna on, että pystyt tilauksesi jälkeenkin seuraamaan tilauksesi etenemistä ja tulostaa tilaustietosi kirjautumalla sivustollemme.

Syötä pyydetyt yhteystietokentät. Tarkista että olet syöttänyt tiedot oikein, jotta tilauksesi tulee perille. Myös sähköposti on tärkeä, koska sinne lähetämme tiedon tilauksesi tilan muuttumisesta.

Samat tiedot on annettava riippumatta siitä rekisteröidytkö, jotta voimme lähettää tilauksesi ja ottaa yhteyttä tarvittaessa tilaukseesi liittyvissä asioissa.

 

TOIMITUSTAPA JA PALAUTUS

Lähetämme tuotteet edullisimman toimitustavan mukaan asiakkaan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen. Toimitustapojen hinnat on ilmoitettu jokaisen toimitustavan kohdalla ja ne lasketaan tilauksen loppusummaan. Kaikki hinnat sisältävät ALV 24%.

Ennen kuin palautat tuotteen, ole yhteydessä Oy Tokona Ltd asiakaspalveluun joko sähköpostitse, verkkolomakkeella tai puhelimitse. Saat tarkemmat palautusohjeet ottaessasi yhteyttä etukäteen. Oy Tokona Ltd ei vastaa tuotepalautusten kustannuksista tai kadonneista tuotteista, jos asiakas ei ole ollut yhteydessä ennen palautusta Oy Tokona Ltd:n.

Nouto omasta postista

Tilauksesi toimitetaan lähimpään postin noutopisteeseen. Saat ilmoituksen kun paketti on noudettavissa postista. Asiakaspalautukset tulee tehdä lähimmässä postitoimipaikassa tai asiamiespostissa. Huomioi että palautat vain meiltä ostamasi tuotteet meille.

Muu toimitustapa

Jos haluat ehdottomasti tuotteesi jollain muulla toimitustavalla, ole yhteydessä asiakaspalveluun mielellään jo ennen tilaamista. Muiden toimitustapojen kustannukset määräytyvät todellisten toimituksesta ja pakkaamisesta aiheutuvien kulujen mukaan.

Erimielisyyksien ratkaisu

Erimielisyydet ratkaistaan yleensä hyvässä hengessä. Jos emme kuitenkaan pääse yhteisymmärrykseen on riidan käsittelypaikka Suomi ja Helsinki.

Yritysten kerrottava kuluttajille verkkosivuillaan riidanratkaisuelimestä 9.1.2016 lähtien:

Jos kauppasopimusta koskevaa riitaa/erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolen välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttavariitalautakunta.fi)  ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (kuluttajaneuvonta.fi).

Jousto