Vedenkestävät FeelFree laukut ja reput

Facebook

Valmistajat

Joustoluotto

Käyttöehdot

TUOTTEIDEN TILAAMINEN

Tilaa tuotteet valitsemalla haluamasi tuote ostoskoriin. Sinulle avautuu ostoskorinäkymä, jossa voit vielä muokata tuotteen määrää, kokoa ja muita valittavana olevia ominaisuuksia. Muutosten jälkeen tulee painaa ”päivitä ostoskori” linkkiä, jolloin muutokset astuvat voimaan. Voit valita, jatkatko vielä ostoksia, vai siirrytkö tekemään tilauksen ja maksamaan.

Suoritettuasi maksun ja vahvistettuasi tilauksen, näet ruudulla tilausnumerosi ja saat tilausvahvistuksen myös sähköpostiisi. Tarkista tilausvahvistuksessa olevien tietojen oikeellisuus. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Tallenna tilausvahvistuksesi ja tilausnumerosi. Ilmoitamme sinulle sähköpostitse kun tilauksesi on lähetetty.

 

TOIMITUSAIKA

Pyrimme toimittamaan tilaukset mahdollisimman pian. Toimitusaika siitä, kun olet saanut vahvistuksen että tilauksesi on lähtenyt, on noin 1-7 arkipäivää. Esimerkiksi postin automaatteihin ja postitoimipaikkaan tilaukset kulkeutuu noin 3 arkipäivän sisällä.

Jos tuotetta ei juuri tilaushetkellä ole varastossa, saamme sen muutamassa päivässä.

 

TILAUKSEN MAKSAMINEN

Voit joko rekisteröityä asiakkaaksemme. Rekisteröitymisen etuna on, että pystyt tilauksesi jälkeenkin seuraamaan tilauksesi etenemistä ja tulostaa tilaustietosi kirjautumalla sivustollemme.

Syötä pyydetyt yhteystietokentät. Tarkista että olet syöttänyt tiedot oikein, jotta tilauksesi tulee perille. Myös sähköposti on tärkeä, koska sinne lähetämme tiedon tilauksesi tilan muuttumisesta.

Samat tiedot on annettava riippumatta siitä rekisteröidytkö, jotta voimme lähettää tilauksesi ja ottaa yhteyttä tarvittaessa tilaukseesi liittyvissä asioissa.

Tilauksen voit maksaa kassalla, jossa valittavanasi on useita eri maksutapoja, joista voit valita mieleisesi. 

Maksaminen Jousto Laskulla ja Osamaksulla
Jousto on verkkokaupan mukavin maksutapa, jolla voit maksaa Jousto Laskulla tai Jousto Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4.90 €) ja Osamaksulla max. 24 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 € ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

TOIMITUSTAPA JA PALAUTUS

Lähetämme tuotteet edullisimman toimitustavan mukaan asiakkaan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen. Toimitustapojen hinnat on ilmoitettu jokaisen toimitustavan kohdalla ja ne lasketaan tilauksen loppusummaan. Kaikki hinnat sisältävät ALV 24%.

Ennen kuin palautat tuotteen, ole yhteydessä Oy Tokona Ltd asiakaspalveluun joko sähköpostitse, verkkolomakkeella tai puhelimitse. Saat tarkemmat palautusohjeet ottaessasi yhteyttä etukäteen. Oy Tokona Ltd ei vastaa tuotepalautusten kustannuksista tai kadonneista tuotteista, jos asiakas ei ole ollut yhteydessä ennen palautusta Oy Tokona Ltd:n.

FeelFree Gear tuotteiden takuu

Kaikilla FeelFeer Gear tuotteilla on valmistajan myöntämä kahden vuoden takuu ostopäivästä materiaalin valmistusvirheille. FeelFree Gear pidättää oikeuden joko korjata tai vaihtaa takuun alaisen tuotteen harkintansa mukaan. Takuuasioissa, ole yhteydessä Oy Tokona Ltd asiakaspalveluun tokona(@)tokona.fi.

Takuu ei kata kulumisesta tai repeämisestä aiheutuvia välillisiä vahinkoja, eikä tahallista tuotteen rikkomista. 

Nouto omasta postista

Tilauksesi toimitetaan lähimpään postin noutopisteeseen. Saat ilmoituksen kun paketti on noudettavissa postista. Asiakaspalautukset tulee tehdä lähimmässä postitoimipaikassa tai asiamiespostissa. Huomioi että palautat vain meiltä ostamasi tuotteet meille.

Muu toimitustapa

Jos haluat ehdottomasti tuotteesi jollain muulla toimitustavalla, ole yhteydessä asiakaspalveluun mielellään jo ennen tilaamista. Muiden toimitustapojen kustannukset määräytyvät todellisten toimituksesta ja pakkaamisesta aiheutuvien kulujen mukaan.

Viallisen tuotteen palauttaminen

Pyrimme varmistamaan jokaisen tuotteen ja tuotepakkauksen ennen kuin se lähtee asiakkaalle. Jos kuitenkin havaitset tuotteessa jotakin vikaa, ota välittömästi yhteyttä Oy Tokona Ltd asiakaspalveluun. Voit tehdä reklamaation tuotteesta sähköpostitse tai verkkosivujen yhteydenottolomakkeella. Reklamaatiopalautteessa saatte toimintaohjeet tuotteen palautuksesta ja korvausmenettelystä. 

Kun reklamoit, huolehdi että reklamaatiosta löytyvät seuraavat tiedot

  • Ostopäivä
  • Nimi
  • Osoite
  • Toive vaihtotuotteesta
  • Kuvaus tuotteen viallisuudesta

Emme vastaa Postin kuljetuksessa aiheuttamista vaurioista. Jos huomaat että paketissa on ulkoisia vaurioita noutaessasi sitä Postista, tehkää virkailijan kanssa yhdessä heti reklamaatio Postiin.

Tuotepalautuksen hyvitys tapahtuu kätevästi Checkout maksupalvelun kautta. 

Jousto